Структура федерації

Хіромічі Нагано

(19.06.1946-01.12.2017)

1-й Президент Федерації,

Засновник Йосінкан Айкідо в Німеччині

 

 

Красовський Аркадій Миколайович (5 dan AYF)

президент Всеукраїнської Федерації Айкідо Нагано рю

Матюшенко Андрій Юрійович (3 dan AYF)

керівник Всеукраїнської Федерації Айкідо Нагано рю в Полтавській області

 

Інструкторський состав

Кузьменко Станіслав Олександрович
(2 дан) -

інструктор 

Свірський Євген Анатолійович
(2 дан) -

інструктор 

Матюшенко Людмила Миколаївна 
(1 дан) -

інструктор, секретар федерації

Назаренко Сергій (1 дан) -
асистент інструктора

Телянова Олена (2 кю) -
асистент інструктора

 

 

Наша Федерація - це некомерційна громадська організація, створена в Україні, учнями сенсея Хіромічі Нагано в 2010 році, з метою розвитку та передачі досвіду майстра Нагано - особисто, і через його учнів, що практикують Айкідо.
«Айкідо Йосінкан» - це стиль Айкідо, який створенив Годзо Шіода,
«Нагано Рю» - це школа майстра Нагано.
Школа Нагано сенсея - це система певних правил, способів, прийомів вивчення Айкідо, яка використовує форму підготовки, об'єднану навколо особистості вчителя, його життєвого досвіду, з використанням оригінальних методик навчання.  

Федерація співпрацює з іншими організаціями, її представники регулярно проходять навчання під керівництвом різних майстрів Айкідо: Цутому Чіда (8 дан), Джо Тамбо (8 дан), Масахіко Норікі (7 дан), Масаюки Амано (7 дан), Такашима Сабуро (7 дан), та інших. Визнає різні школи Айкідо і використовує їх досвід в своєму розвитку. Назва Федерації, її логотип, і назви всім клубам (додзьо) - присвоїв майстер Хіромічі Нагано. Атестаційна програма Федерації, на учнівські ступені «КЮ» - унікальна, розроблена інструкторами Федерації, під керівництвом сенсея Аркадія Красовського, на підставі традиційної програми Айкідо Йосінкан, особистого досвіду інструкторів, і з урахуванням сучасних умов життя. Атестаційна програма на майстерні ступеня «ДАН» - розроблена особисто майстром Хіромічі Нагано, на основі стандартної програми Фонду Йосінкан Айкідо.

У всіх клубах федерації використовується загальна програма атестації та методики навчання і викладання.

Наша організація - перша і єдина в Полтаві і області офіційно зареєстрована в Японії в міжнародному Фонді Айкдо Йосінкан (Aikido Yoshinkai Foundation ). І є єдиним офіційним представником міжнародної організації Aikido Yoshinkai Foundation в Полтаві і області на даний період часу (2019) https://www.yoshinkan.net/shibuE/shibuE.html.

   

Сертифікат про реєстрацію в міжнародноій організації Aikido Yoshinkai Foundation

 

Учні нашої організації регулярно проходять атестацію і беруть участь в змаганнях, семінарах, літніх тренувальних зборах і таборах для підвищення своїх технічних навичок, фізичних і психологічних здібностей.

Програма навчання в нашій організації розроблена з урахуванням багатьох факторів і реалій повсякденного життя, а також з урахуванням фізичних і психологічних здібностей дітей різного віку і дорослих.

Методика навчання у Федерації Айкідо Нагано рю

Методика навчання будується за схемою «Від простого до складного» і проводиться в кілька етапів по атестаційним програмами Федерації:

1 - й Етап: Вік 4 - 6 років, навчання проводиться за «Підготовчою Атестаційною Програмою». Мета - Дисципліна, етикет, Загальнофізична та спеціальна підготовки.

2 - й Етап: Навчання проводиться за «Початковою Атестаційною Програмою» «Госшін дзюцу». Мета - Формування стійких навичок самозахисту, розвиток навичок координації та фізичної підготовки, набуття досвіду і навичок боротьби і ударної техніки.

3 - й Етап: Навчання проводиться за «Основній Атестаційній Програмі» «Айкідо». Мета - вивчення основ Айкідо, формування фундаменту технічної майстерності.

4 - й Етап: Навчання проводиться за «Дорослою Атестаційною Програмою». Мета - Продовження технічного і фізичного досконалості, формування стійких навичок Айкідо.

5 - й Етап: Формування персонального Айкідо, творчий розвиток і вільне сприйняття.

На всіх етапах тренувального процесу з учнями проводиться виховна, психологічна і теоретична робота, з метою формування Культурної і Моральної Особистості.